Kunst, design og arkitektur 2019

Tegningen er et studentarbeid av Andrea Dahlin Hamm.

En konferanse for lærere i videregående skole

OsloMet
Pilestredet 46, Athene 1 og 2

Dato/tid
15.november 2019

OsloMet
Kunst og design i skolen
Universitetet i Sørøst-Norge

​Konferansen er særlig aktuell for lærere i kunst, design og arkitektur, design og håndverk og medier og kommunikasjon.

Program:

Åpning av konferansen ved dekan ved Fakultet for teknologi, kunst og design, Carl Christian Thodesen (OsloMet)

Om landskap og maleri ved Ingeborg Stana (OsloMet)

Fagfornyelsen – om arbeidet med de nye læreplanene ved Else Margrethe Lefdal (OsloMet) og Britt Iren Hetland Haavik (Vågen vgs)

Kommende digitalt læremiddel for de valgfrie programfagene, design og bærekraft og arkitektur og samfunn ved Filmkonsulentene i samarbeid med OsloMet

To nylig uteksaminert masterstudenter fra Universitetet i Sørøst-Norge og OsloMet snakker om sitt arbeid og knytter dette til fagfornyelsen

Ruter gange – om designprosessen og prisvinnende app ved Erlend Grimeland (Boden World)

Paneldebatt om Skaperverksted i skolen ved Rannei Solbak Simonsen (Teknisk museum), Peter Haakonsen og Stian Lindmoen (OsloMet) og Britt Iren Hetland Haavik (Vågen vgs)

Mer informasjon og oppdatert program blir lagt ut fortløpende.

​​Tegningen er et studentarbeid av Andrea Dahlin Hamm.

​​Kursavgift: 1300,-

Påmeldingfrist 01.11.2019

​Påmeldingen er bindende.

Meld deg på her: https://www.sef.no/paameldingkda

usn.no

Tegningen er et studentarbeid av Andrea Dahlin Hamm.